14-06-05

NIEUW OP DE SITE!!!!!

Beste bezoeker,
Voor diegene die nieuwsgierig is, voor diegene die niet zo bedreven is in de werld van de tractoren:
Vanaf nu kan men bij elke nieuwe posting terecht bij de rubriek:FOTO'S HORENDE BIJ DE LAATSTE POSTING. Deze rubriek bevindt zich rechts onderaan op de pagina. Hier kan men foto's vinden van het laatst geposte onderwerp.

14:19 Gepost door Jochen | Permalink | Commentaren (3) |  Facebook |

NEW HOLLAND BREIDT DE TSA-REEKS UIT!!!

De nu reeds bekende trekkers van de TSA-reeks van New Holland zijn door deze producent nog wat bijgeschaaft en krijgen nog 3 broertjes bij. Men spreekt dat door de aanpassingen die zijn uitgevoerd aan de TSA-trekkers New Holland hun voorsprong zal blijven behouden op de andere producenten op de markt.
De drie nieuwe modellen, de Deltamodellen genoemd onderscheiden zich van de andere TSA's door hun lagere hoogte. Ze beschikken ook over een eenvoudigere versnellingsbak, een andere motor, een eenvoudigere hydrauliek, kortom men brengt deze trekker uit daar waar de onkosten minimaal moeten blijven. Men kan deze trekker ook inzetten voor elke job laden, maaien, hooien en bemesten en algemeen transportwerk.
De hoogte van de nieuwe cabine inclusief de lagere uitlaat bedraagt 150 mm minder dan de cabine op de andere TSA's. Men kan deze tractor krijgen in drie vermogens: TS100A delta (101pk), TS110A delta (112pk) en de TS115A(116pk). Het zijn motoren met 2 kleppen per cilinder. Ze hebben een mechanische dieselinjectie.
Men kan keuze maken uit drie series versnellingsbakken: de 12x12 Synchro-command met pendelhendel, de 24x24 Dual Command met 2-traps Powershift of de 16x16 Elektro-C ommand met 4- traps Powershift. De tractoren beschikken over een Mechanisch geregelde hefinrichting: eenvoudig en weinig onderhoud. De hydraulische pomp beschikt over een debiet van 63l /minuut. Hierdoor zit een lift-o-matic gemonteerd. (Dit laat toe de bstuurder met een druk op de knop de hef te bedienen op de kopakker.
De andere tractoren uit de TSA-serie ondergingen een lichte facelift en krijgen nu de naam: De TSA-plus.
Enkele verbetringen zijn:
een geheel nieuwe fronthefinrichting van de fabriek aangebouwd, een 40km/u - ecotransmissie(volle snelheid op laag toerental: het granderen van een laag verbuik bij wegtransport of van veld naar veld rijden. Men krijgt ook nog de mogelijkheid om brde banden te leggen in combinatie met nieuwe wijde spatborden. Het comfort kan men nog beter maken d.m.v. een geveerde cabine of een geveerde vooras. Supersteer is ook mogelijk voor een zo klein mogelijke draaicirkel. Vanaf de TS115A plus hebben de motoren elektronische injectie en over motorvermogenmanagement.
Voor de transmissies kan men kiezen uit 24x24 Dual Command of de 16x16 Electro-Command. Een andere optie is de 16x16 Active Elektro Command. Naast de 40km/u versie kan men ook kiezen uit de 40km/u-Eco kan men ook kiezen voor een 50km/u. Elektonische trekkrachtregeling is standaard bij de TSA-plus. Bij de eenvoudigste Dual Command uitvoering heeft men een hydraulische pomp die 80l/min levert. Optioneel kan er ook voor een Closed-Center loadsensing pomp gezorgt worden die 113l/min levert. Het stuurbekrachtigingssysteem zit op een aparte pomp die een debiet van 40l/min levert. De nieuwe TSA-lijn heeft vermogens van 101-136PK.
WIE NIEUWSGIERIG IS NAAR DEZE TREKKER, ZIE RECHTS ONDERAAN VAN DEZE WEBSITE

14:05 Gepost door Jochen | Permalink | Commentaren (0) |  Facebook |